Projecten

Drukwerk

Creatief concept, Drukwerk, Vormgeving

Een creatief copywritingproject voor Young Inspiration: van brainstorm tot vormgeving van een eigen ABC’tje met 26 woorden die jongerenparticipatie verwoorden. Het resultaat is een kleurrijk en inspirerend cadeautje voor nieuwe klanten.

Creatief concept, Drukwerk

Voor de Buurtkring ontwikkelden we een complete online toolkit die inwoners helpt hun eigen buurtkring op te zetten. We haalden behoeften op, schreven de teksten en voegden inspirerende succesverhalen toe. Zo is een praktisch én warm hulpmiddel ontstaan dat in steeds meer straten verbinding brengt.

Creatief concept, Drukwerk, Eindredactie, Vormgeving

Voor NUOVO Scholen schreef Club Copy de NUOVO Leerlingafspraken: een toegankelijke, eigentijdse versie van het oude leerlingenstatuut. Op basis van input van leerlingen uit elf scholen vertaalde Anne complexe taal naar heldere taal die jongeren begrijpen en herkennen.

Drukwerk, Eindredactie, Vormgeving

Young Inspiration deed onderzoek en leverde bij ons een ruwe tekst aan. Club Copy verzorgde de eindredactie en ontwierp een visueel sterke impactgids.

Drukwerk, Eindredactie, Vormgeving

Voor Young Inspiration herschreven we de teksten voor een impactplaat en verzorgden we de vormgeving. Zo ontstond een helder, visueel eindproduct dat laat zien waar het programma jongeren wél of juist niet aanspreekt.

Creatief concept, Drukwerk, Vormgeving

Young Inspiration wil elk kwartaal een waardevolle weggever aanbieden via de nieuwsbrief. Wij denken mee over de inhoud, interviewen Marjolein, schrijven en verzorgen de vormgeving. Zo ontstaan praktische tools die professionals helpen om zelf aan de slag te gaan met jongerenparticipatie.

Drukwerk, Vormgeving

Voor Ceban HomeCare schreven we brochures over vaccineren, thuistoedieningen en prikaccidenten. We interviewden een marketeer en zorgexperts, schreven de teksten en verzorgden de vormgeving.

Drukwerk, Magazines

Voor het 30-jarig jubileum van Service Apotheek schreven we in recordtempo een jubileummagazine vol verhalen uit de praktijk. We interviewden 36 apothekers, assistenten en patiënten, goed voor 21 artikelen die laten zien wat Service Apotheek bijzonder maakt.