Projecten

Artikelen

Artikelen

ExperiCom vroeg Club Copy om de opbrengst van hun klantendag over AI en klantcontact te vertalen naar copy. We schreven een helder samenvattend stuk voor hun website én ontwikkelden losse copy (met de belangrijkste inzichten) voor hun nieuwe LinkedIn-groep.

Artikelen

Voor Young Inspiration verzorgen we maandelijks een actueel nieuwsbericht dat draait om jongerenparticipatie. We brainstormen in Trello, interviewen, schrijven het verhaal inclusief SEO-links en leveren ook een LinkedIn-post aan.

Artikelen

Voor Join Us interviewden we Britt (22) over haar ervaring met eenzaamheid. Haar verhaal werd input voor een campagne en een advertorial op de website van Linda.meiden.

Artikelen

Voor ExperiCom interviewden we de projectmanager én de klant. We schreven een helder en inhoudelijk klantverhaal over de migratie naar Teams en Genesys, met focus op samenwerking en impact.

Artikelen

Voor Spot On spraken we met Kubra (25), die moedig terugblikt op haar jaren van eenzaamheid. In haar eigen woorden schetst ze een krachtig en persoonlijk beeld van wat het betekent om bicultureel op te groeien en je langdurig niet gezien te voelen.

Artikelen

Club Copy schreef voor Indebuurt Den Haag een artikel over de grootste pasar malam van Nederland. Het stuk werd het nr. 3 meestgelezen artikel van 2024, met bijna 48.000 lezers en een sterk SEO-resultaat.

Artikelen

Voor GGD Brabant-Zuidoost schreef Club Copy een artikel over couveusevervoer met middencomplexe ambulances. Het stuk verscheen in vakblad V&VN Ambulancezorg en benadrukt de voordelen van deze innovatieve werkwijze voor ouders, ziekenhuizen en het ambulancesysteem.

Artikelen

Voor Sweegers en de Bruijn interviewden we projectleider Rens Pittens over zijn overstap van uitvoerende installaties naar technisch advieswerk. Hij vertelt over zijn leertraject, samenwerking met collega’s, en zijn ambitie om door te groeien tot adviseur.

Artikelen

Voor Toets+Bouw interviewden we kwaliteitsborger Melike over haar overstap naar het jonge bedrijf, haar visie op kwaliteitsborging en haar ambitie om door te groeien naar technisch manager.

Artikelen

Voor Omniplast interviewden we CEO Jacques Pijnenburg over de uitbreiding van de fabriek, de inzet op duurzaamheid en de hechte bedrijfscultuur.

Artikelen

Voor Delta Pi interviewden we hun nieuwe partner Kwin Woerdeman over zijn overstap van opdrachtgever naar mede-eigenaar. Hij vertelt hoe hij wil bijdragen aan een diverser team, meer draagvlak bij klanten en een laagdrempeliger organisatie voor jong talent.

Artikelen

Interview met Mendix Developer Isah vormde de basis voor dit werkgeversverhaal van Delta Pi. Ze vertelt hoe ze zonder ervaring de overstap maakte naar softwareontwikkeling, hoe ze meebouwt aan Compass en hoe ze groeide in klantcontact en zelfvertrouwen.

Artikelen

Voor Delta Pi interviewden we junior consultant Jelle over zijn ervaringen in het Young Delta P(i)rofessional Programma. Op basis van zijn verhaal schreven we een employer branding-artikel dat laat zien hoe Delta Pi starters opleidt, begeleidt en laat meedraaien op grote projecten.

Artikelen

Een teammanager van Schiphol Infrastructure vertelt in dit klantverhaal over de samenwerking met Delta Pi binnen het SE-programma. Het verhaal laat zien hoe Delta Pi bijdraagt aan beter gestructureerde werkwijzen, scherper geformuleerde eisen en toekomstbestendige infrastructuur.

Artikelen

Hoe laat je zien dat je méér bent dan een technisch betrouwbaar softwarebedrijf? Delta Pi doet dat met sterke klantverhalen. Voor dit verhaal spraken we met hun opdrachtgever ProRail.

Artikelen

Voor Spot On (KRO) interviewden we drie biculturele vrouwen over hun visie als fictieve minister-president. We bedachten het concept, namen interviews af en schreven het artikel.

Artikelen

Voor Spot On (KRO) interviewden we Yeliz (37), die strijdt voor meer moslima’s in de politiek. Ze deelt haar persoonlijke verhaal over uitsluiting, doorzettingsvermogen en zichtbaarheid. Een krachtig portret over representatie en moed.