Projecten

Projecten

Artikelen

ExperiCom vroeg Club Copy om de opbrengst van hun klantendag over AI en klantcontact te vertalen naar copy. We schreven een helder samenvattend stuk voor hun website én ontwikkelden losse copy (met de belangrijkste inzichten) voor hun nieuwe LinkedIn-groep.

Artikelen

Voor Young Inspiration verzorgen we maandelijks een actueel nieuwsbericht dat draait om jongerenparticipatie. We brainstormen in Trello, interviewen, schrijven het verhaal inclusief SEO-links en leveren ook een LinkedIn-post aan.

Artikelen

Voor Join Us interviewden we Britt (22) over haar ervaring met eenzaamheid. Haar verhaal werd input voor een campagne en een advertorial op de website van Linda.meiden.

Artikelen

Voor ExperiCom interviewden we de projectmanager én de klant. We schreven een helder en inhoudelijk klantverhaal over de migratie naar Teams en Genesys, met focus op samenwerking en impact.

Drukwerk, Eindredactie, Vormgeving

Young Inspiration deed onderzoek en leverde bij ons een ruwe tekst aan. Club Copy verzorgde de eindredactie en ontwierp een visueel sterke impactgids.

Drukwerk, Eindredactie, Vormgeving

Voor Young Inspiration herschreven we de teksten voor een impactplaat en verzorgden we de vormgeving. Zo ontstond een helder, visueel eindproduct dat laat zien waar het programma jongeren wél of juist niet aanspreekt.

Artikelen

Voor Spot On spraken we met Kubra (25), die moedig terugblikt op haar jaren van eenzaamheid. In haar eigen woorden schetst ze een krachtig en persoonlijk beeld van wat het betekent om bicultureel op te groeien en je langdurig niet gezien te voelen.

Artikelen

Club Copy schreef voor Indebuurt Den Haag een artikel over de grootste pasar malam van Nederland. Het stuk werd het nr. 3 meestgelezen artikel van 2024, met bijna 48.000 lezers en een sterk SEO-resultaat.

Artikelen

Voor GGD Brabant-Zuidoost schreef Club Copy een artikel over couveusevervoer met middencomplexe ambulances. Het stuk verscheen in vakblad V&VN Ambulancezorg en benadrukt de voordelen van deze innovatieve werkwijze voor ouders, ziekenhuizen en het ambulancesysteem.

Vormgeving, Whitepapers

Club Copy hielp Young Inspiration met de totstandkoming van een whitepaper over jongerenparticipatie. Van structuur tot toon: we zorgden voor een toegankelijke gids die organisaties concreet helpt jongeren te betrekken.

Whitepapers

Voor Bloeij schreef Club Copy een whitepaper over vrouw en werk, gebaseerd op onderzoek onder 2200 vrouwen. De whitepaper helpt organisaties om hun beleid én werkcultuur te verbeteren.

Webteksten

Voor Young Inspiration schreven we de webteksten die de dienstverlening én missie helder overbrengen: jongeren serieus nemen als mede-makers van verandering. De klus was het startsein voor een langdurige samenwerking!

Webteksten

Voor Geboortecentrum Zaanstad schreven we de volledige webteksten, gebaseerd op een interview met de eigenaressen. De copy versterkt het warme, professionele karakter van het centrum.

Eindredactie, Vormgeving

Voor Young Inspiration herschreven we het vaste offerteformat. Het resultaat: een overtuigend voorstel in de eigen branding dat makkelijk aanpasbaar is en tijd bespaart. Geen overload aan informatie, wel helder, verrassend en overtuigend.

Drukwerk, Vormgeving

Young Inspiration wil elk kwartaal een waardevolle weggever aanbieden via de nieuwsbrief. Wij denken mee over de inhoud, interviewen Marjolein, schrijven en verzorgen de vormgeving. Zo ontstaan praktische tools die professionals helpen om zelf aan de slag te gaan met jongerenparticipatie.

Drukwerk, Vormgeving

Voor Ceban HomeCare schreven we brochures over vaccineren, thuistoedieningen en prikaccidenten. We interviewden een marketeer en zorgexperts, schreven de teksten en verzorgden de vormgeving.

Artikelen

Voor Sweegers en de Bruijn interviewden we projectleider Rens Pittens over zijn overstap van uitvoerende installaties naar technisch advieswerk. Hij vertelt over zijn leertraject, samenwerking met collega’s, en zijn ambitie om door te groeien tot adviseur.

Artikelen

Voor Toets+Bouw interviewden we kwaliteitsborger Melike over haar overstap naar het jonge bedrijf, haar visie op kwaliteitsborging en haar ambitie om door te groeien naar technisch manager.

Artikelen

Voor Omniplast interviewden we CEO Jacques Pijnenburg over de uitbreiding van de fabriek, de inzet op duurzaamheid en de hechte bedrijfscultuur.

Artikelen

Voor Delta Pi interviewden we hun nieuwe partner Kwin Woerdeman over zijn overstap van opdrachtgever naar mede-eigenaar. Hij vertelt hoe hij wil bijdragen aan een diverser team, meer draagvlak bij klanten en een laagdrempeliger organisatie voor jong talent.

Artikelen

Interview met Mendix Developer Isah vormde de basis voor dit werkgeversverhaal van Delta Pi. Ze vertelt hoe ze zonder ervaring de overstap maakte naar softwareontwikkeling, hoe ze meebouwt aan Compass en hoe ze groeide in klantcontact en zelfvertrouwen.

Artikelen

Voor Delta Pi interviewden we junior consultant Jelle over zijn ervaringen in het Young Delta P(i)rofessional Programma. Op basis van zijn verhaal schreven we een employer branding-artikel dat laat zien hoe Delta Pi starters opleidt, begeleidt en laat meedraaien op grote projecten.

Artikelen

Een teammanager van Schiphol Infrastructure vertelt in dit klantverhaal over de samenwerking met Delta Pi binnen het SE-programma. Het verhaal laat zien hoe Delta Pi bijdraagt aan beter gestructureerde werkwijzen, scherper geformuleerde eisen en toekomstbestendige infrastructuur.

Artikelen

Hoe laat je zien dat je méér bent dan een technisch betrouwbaar softwarebedrijf? Delta Pi doet dat met sterke klantverhalen. Voor dit verhaal spraken we met hun opdrachtgever ProRail.

Magazines

Voor het 30-jarig jubileum van Service Apotheek schreven we in recordtempo een jubileummagazine vol verhalen uit de praktijk. We interviewden 36 apothekers, assistenten en patiënten, goed voor 21 artikelen die laten zien wat Service Apotheek bijzonder maakt.

Artikelen

Voor Spot On (KRO) interviewden we drie biculturele vrouwen over hun visie als fictieve minister-president. We bedachten het concept, namen interviews af en schreven het artikel.

Artikelen

Voor Spot On (KRO) interviewden we Yeliz (37), die strijdt voor meer moslima’s in de politiek. Ze deelt haar persoonlijke verhaal over uitsluiting, doorzettingsvermogen en zichtbaarheid. Een krachtig portret over representatie en moed.

Magazines

Voor Bex schreven we vier cases over actuele onderwijsthema’s voor een magazine van Noordhoff, gericht op het voortgezet onderwijs. De verhalen zijn gebaseerd op interviews met docenten en maken deel uit van een samplepakket voor VO-scholen.

Magazines

Voor GGD Brabant-Zuidoost maakten we in één maand tijd alle copy voor een intern magazine over jeugdgezondheidszorg. We interviewden 35 medewerkers en ketenpartners en schreven hun verhalen op in lekker leesbare rubrieken. Het resultaat viel op de mat bij 350 professionals.